cs?

Varför är alla killar så beroende av cs och wow? haha jag blir nästan irriterad på att dom spelar hela tiden. Mig gör det ingenting om dom sitter där en timme eller två, men sen när dom skolkar i skolan bara för att få spela. Då börjar det bli allvarligt tycker jag ;p eller som min brorsa gjorde..han spelade i 6 timmar. Men han säger själv att när han sitter där i 6 timmar så är det som 1 timmes speltid. Men jag har aldrig förstått mig på sånt där, haha jag har iallafall lovat mig att aldrig börja spela för jag är en sån som blir lätt beroende av saker. Inte bra inte bra, ska gå och prata lite med dennis så han slutar spela! pyssän
 
 
(här har vi tönten tagen på bargärning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0