dagen

Haha måste bara skriva lite fort bara, kommer inte sluita tänka på det annars (a) idag har jag inte gjort så mycket. Gick till skolan, hade lektioner och gick hem. Har varit as trött hela dagen så som sagt så ska jag gå och sova nu, haha i skolan å smsade jag och evelina marcus så vi mötte honom och snacka om hans video som går " jag är en indian" haha. Slutade vid halv 3 och sen när jag gick hem blev jag skit kissnödig! trodde att jag skulle verkligen kissa på mig. Men så blir det jämt för mig. Var tvungen att smsa min bror och säga att han skulle titta om det fanns någon påskmust hemma :D och det fanns det ju såklart, så aa jag har väl bara legat framför tv;n och druckit julmust. Tittade på tyra banks show, det handlade om en pappa som tvingade sin dotter att vara prostituerad? :o man tänker liksom om dom är riktigt friska. Men tydligen så är dom ju inte det, men dottern hade tydligen sagt emot och var nu gift och pratade aldrig med sin pappa. Och hon är bara 19! helt sjukt, men iallafall det var allt för idag. Hörs sen/ rebecca

Kommentarer
Postat av: evelina

haha drack du jul & påskmust ;)

2009-03-10 @ 08:44:15
Postat av: rebecca

haha skrev fel,

2009-03-10 @ 21:07:06
URL: http://detications.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0