förlust

Hejan allihopa, match idag..gick inte bra alls..förlust. Men det gick iallafall bra för mig, kan inte säga att jag gjorde en dålig match. Påvägen hem så blev det donken, gott för det var ju typ 100 år sen man åt det senast..eller så känns det så iallafall. Har duschat och nu ska jag bara ta det lungt, blir nästan som en släkträff här hos mig ikväll. Ja som ni förstår ska ju alla komma hit och äta, men jag kommer väl gå ut om jag orkar..har hänt vädligt mycket i helgen. Många dåligheter, men det behövs inte tas upp. Haha just nu är min pappa och mamma + bror och gymmar :D glad att mamma och pappa börjar träna dom med. Men det skönaste är att..min MORMOR styrketränar! hahahaah.- fyfan vad jag älskar henne. Nu ska jag titta på tv och bara sova en stund, ha det bra/ rebecca

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0