Haha jag e alltiiiiiiiid glad /Nathalie

TJENA HALLÅ HEJ :D Har precis kommit hem nu och är pigg som en mört, och på jättebra humör. Iaf, åkte in en snabbis till stan och träffade Therese, och sen åkte jag till f & f igen hehe :) Sen har jag varit och handlat och fick med mig lite hårfärg, så blir brunett igen. Vet icke om det är toning men hoppas inte. O juste, pratade med min bästis i telefon, inte länge men alltid lika trevligt. Ni kanske inte tycker det e kul att jag skriver om sånt värdelöst som inte ni har ngn nytta av, men jag vill inte glömma bort något haha! Ikväll ska jag sitta och kolla på film, ska se om jag får tag på Natta men annars blir det en uppesittarkväll, mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0