hahahaha

Hej allihopa för att jag inte skrivit något. Har inte haft tid eller nånting, gick hem från skolan och direkt till skolan. Och sen direkt efter träningen så åt jag och sen direkt ut med marcus. Men nu kommer jag till det lite roliga, för att när marcus och jag var ute så gick vi för att möta upp sandra och anna, sen var vi med dom och gick runt lite. Sen så stannade vi vid en busshålsplats och dog av garv för att marcus härmade en indian och sjöng "snälla snälla snälla"  så vi sitter där och har askul i några timmar sen så kommer malin förbi och så kommer bussen några minuter senare och då börjar ju såklart marcus börja snacka med busschafören (som är en tant) och för att vi inte fick åka gratis så börjar han; du påminner mig om min mormor! vi dog verkligen av skratt. Busschaffören stängde dörrarna och låsades som om att vi inte fanns. Marcus sprang runt bussen tills en tjej kom och skulle åka, för då början han sjunga "snälla snälla snälla" igen..men gissa vad tjejen gör? hon börjar sjunga med och dom står där och sjunger och dansar! HAHAHAHAAHHAHA. Vi satt där och var tårögda och verkligen gapskrek medans vi skrattade. Jag förstår om ni inte fattar det roliga men det var verkligen hysteriskt roligt. För vi hade ju inte träffat kvinnan förut? haha, vi märkte ju såklart att hon var vrål packad. Men iallafall så började hon och marcus prata och han ba; men gud va söt? får jag prova. Och såkart pekar han på hennes vante, och hon ger honom den och så tar han på sig den..men så börjar bussen åka och hon ba; men jag ska ju med bussen! haha kan jag få den nu? han ba; hahahah men gud förlåt! och så blefv det ännu mer garv. Och sen har det fortsatt så hela kvällen. Nu sitter jag här med godis och svullar, lyssnar på musik och ja..det vanliga. Ha det bra/ rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0