HAHA/Nathalie

HAHA glömde skriva om en asrolig sak som hände idag :D Jag och Pim skulle upp till kiosken när vi hade rast, som ligger precis vid gatan så de e massa bilar och skit. Så skulle vi skriva våra pa namn på rutan, och Pim drev och ba - tänk om det är någon som sitter i bilen (vi såg inte för de va snö.. :p) Hon ba - Jag skoja så jag fortsatte skriva, och sen säger hon - Det sitter någon i bilen, och skuggorna gjorde det så att man såg sin spegelbild, så jag kolla och skrek som fan och sprang därifrån ahha, Pim skrattade åt mig i typ en halvtimme åt det där?


Kommentarer
Postat av: Agnes

Natta på pricken, man fattar verkligen att det var du som gjorde det xd typiskt dig! hahah <3

2009-03-11 @ 20:41:38
Postat av: nathalie

HAAAAAAHAHAHAHAHAH :$<3333

2009-03-11 @ 20:51:54
URL: http://detications.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0