Hälsa mig välkommen!

Men hejsan allihopa, det är då jag som är Evelina 'pluttis'.
Rebecca 'snuttis' erbjöd mig nyss att börja skriva med henne i bloggen, och hur kan man tacka nej? :D
Så här är jag, kanske ska berätta lite om mig själv? Jag gör de nu
Jag heter Hanna Evelina Edith (piiiinsamt) Nilsson, och är 14 år. Fyller 6 dagar innan Rebecca, hahah ÄGD!
Emh jag spelar ishockey och har skit snygg göööttt! Nej men, haha jag har inga husdjur. Vad mer finns det att berätta, jag är en glad tjej (för det mesta) Jag har ett rätt högt temprament, speciellt på isen dårå. Vart avstängd för ett tag sen, aja inget man kan göra åt. Man kan inte älska alla..
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0