hejsan

Hej bloggen, lite uppdatering nu då..ska stanna hemma från skolan i morgon. Missar kanske våran sista serie match pågrund av den här.."sjukdomen" eller hur man ska säga. Har bara legat i min säng och tittat på tv hela dagen, druckit lite vatten och te för det är det ända jag kan dricka. Och sen bara chillat, ska gå och se city akuten snart. En kul grej är att natta kommer komma tillbaka (kanske) och börja blogga igen. Pratade ju med henne som jag skrev förut och är glad att hon berättade det för mig..och hon vet vad jag tycker om det så var stark natta och visa att du inte är rädd. Hhaha tittade på eve och adam, tobbe är ju så sjuuuukt skön! älskar fan honom. Nu ska jag fixa lite mer te..måste bort med det här onda i halsen nuuuuu! puss/ rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha eve o adam

2009-03-24 @ 16:40:16
Postat av: rebecca

eva*

2009-03-24 @ 18:54:35
URL: http://detications.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0