helo

Hej bloggen förlåt att jag inte skrivit något idag. Har mest legat och sovit och tittat på film, har verkligen inte orkat något annat. Men i morgon blir det nog skolan, blir faktist uttråkad att sitta här hemma helt ensam. Inte hänt så mycket, är fortfarande lika 'svullen' i halsen. Men har ätit lite ben&jerry's för att försöka få ner det lite, gud va gott med glass iallafall. Har ätit lite och så ska jag se den rätte för rosing om ett tag. Sen har jag faktist inte en aning om vad jag ska göra, ska väl bara umgås eller sitta vid datan anatr jag haha..och så missade jag min träning idag /; vill verkligen träna när man är rastlös. Puss på er sålänge/ rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0