hemma

Hej bloggen


har tittat på den rätte för rosing och käkat. Kom hem från träningen vid halv 9, idag så har jag vart i skolan. Vi hade snöbollskrig på vägen hem och då så "råkade" felicia sula en snöboll på en liten tjej som var typ 2 år mindre än oss hehe..och då så skrek eve på skoj ba; be om ursäkt! och puttade ner felicia in på en tomt bland en massa buskar. Och gud vad jag skratta! för när hon sen försökte komma upp så ramlade hon 2 gånger till. Gud haha jag få tårar just nu bara jag tänker på det. Men sen så fortsatte vi sådär, sen så kastade malin en snöboll på någon tjejs mössa och då vände alla hennes fjortiskompisar och började; vem var det som kastade? säg vem som kastade. Vi bara skrattade och sa att det var gud..vi är lite hemska av oss. Men vi begav oss hemmåt allihopa och sen så när jag kom hem började jag byta om till tränings kläder och åt lite innan. Sen tittade jag och dennis på grease och dreamgirls ;) haha vi sitter och sjunger med i alla låtar! haha nej men några iallafall :'). Nu ska jag leta efter en sån här french coat , så sjukt snygga!
vi hörs sen, ha det! / rebecca


ps: herregud! jag trodde det var 5 mars och sen när jag tittar på datumet så är det den 10 :o
inte riktigt stor koll på det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0