hemma

Hej bloggen,


har precis kommit hem från gymmet, solade efter träningen. Så skönt att bara få slappna av efter en träning, ärligt talat så somnade jag :o men vaknade sen av att den stängde av..och då blev man jag självklart lite sur eftersom det är så skönt. Har duschat och nu ska jag börja fixa mitt rum eftersom jag ska mublera om (staving) hoppas att det blir bra. Annars så gör jag inget speciellt, vet inte om jag orkar träffa någon idag..tror jag tar en mysdag och bara tittar på film. Eftersom det är sista dagen på lovet så blir det en perfekt avslutning. Hoppas jag blir lite brunare än innan nu när jag solat, men jag har ett ganska bra pigment så jag blir brun jätte lätt. Nu måste jag verkligen börja fixa innan det blir lunch, ha det bra! / rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0