hm..

Det känns lite meningslöst att skriva i den här bloggen nu när det bara är jag, för egentligen ska det ju vara jag och nathalie som har den tillsammans. Så jag vet inte vad jag ska göra..känns så tråkigt eftersom vi skulle göra den tillsammans. Men aja..i morgon så vet jag faktist inte vad jag ska göra. Ska försöka åka in till jakan eller kista för att mami och jag ska fixa några vår skor åt mig..och inte mina china skor som är helt sönder. Har verkligen använt sönder dom haha, i morgon kommer det bilder på hus jag såg ut idag och hur jag kommer se ut i morgon. Dom kommer lite sent men så kan det bli :)


Något i den här stilen vill jag ha som min skoo, verkligen avgudar sånna här skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0