home

Hej allihopa, har precis duschat och kommit hem från träningen. Ska snart äta, och sen ska jag titta på film med min bror. Jag har ingen lust att gå ut idag, är alldeles för trött för det. Plus att evelina inte är hemma så..det blir inge kul utan henne. Idag har det inte hänt så mycket, skola som vanligt. Pratade lite med sofie om hemligheter ;) haha. Sen så rullade dagen på bara. Slöjd sista timmen och då var jag bara tvungen att jävlas lite med william! alltid lika roligt. Jag och alexander satt och skojade med han att en lärare och han var kk's :) såklart vet han att vi skojar så tro inte att vi mobbar honom eller något sånt. Sen efter skolan så ringde jag evelina och pratade med henne hela vägen hem, sen så fick jag skynda mig att byta om och käka lite. Sen direkt till träning, sen så nu sitter jag ju här. Väntar att få mat i magen så jag kan sätta mig framför tv;n med lite godis och chiips.

Hör sen pyysssään / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0