home

Hej allihopa, nu har jag kommit hem från jakan och det blev faktist några inköp. 2 par skor och en tröja, skulle köpt en bikini också men såklart har det inte kommit ut än. Fast det tog jävligt lång tid för morsan att bli klar, blir irriterad på sånna som går in på salongen när det är 5 minuter kvar tills dom stänger. Bara för att dom ska jobba över eller? eller bara för att jävlas? jag sa till morsan och annika att dom bara ska säga att dom slutar snart så dom hinner inte klippa..det skulle iallafall jag gjort. Men vi kom ju iväg tillslut iallafall. Men jag fick vänta i 1 eller 2 timmar, men jag drack lite te så det gick bra. Vi ska ha gäster snart så jag måste väl fixa mig lite, och inte se ut som en jag vet inte vad. Hörs sen puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0