home

Tja allihopa, har precis kommit ut ur duschen efter ett pass på gymmet. Solade i en halvtimme och jag höll verkligen på att somna, gud va skönt det va. Men innan vi åkte till gymmet så svängde vi in hos familjen forss eftersom oliver fyller år, ett stort grattis till han! så vi åkte dit och kramade honom och sa grattis. Hade tydligen varit värsta partyt där igår..varför var jag inte bjuden? -.- haha skoja bara. Men det var några små söta ungar som var hos dom, (hans storebrorsas ungar) och dom tyckte att jag var så ball. Gick runt och tittade på mig och log, haha så söta! Nu vet jag faktist inte vad jag ska göra..ska väl antagligen sätta mig ner framför tv;n och bara ta det lungt. Men här får ni iallafall dagens outfit;

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0