home

Hej allihopa, har precis kommit hem. Gud vilken kväll det varit! otroligt roligt. Först så var det jag och evelina som var med varandra, sen så träffade vi nattvandrarna helene och en till tjej. Och dom var ju hysteriskt roliga så vi fortsatte att gå med dom runt lite, sen träffade vi: marcus,sanna,alex,dehn. Så hade vi sjukt kul med dom, fick gå till coop fort för att evelina var sugen på dumle klubbor. Så vi köpte det och så gick kvällen vidare, såg nästan ut som om vi var fulla. Skrattade hur mycket som helst. Var inne på hagan, snackade med magnus och träffade lite andra människor. Sedan gick vi runt igen och sen fortsatte kvällen så. Så nu är jag hemma! haha. Vad har ni gjort ikväll då? något party kanske?

nu ska jag bara chilla med ett glas cola och lite godis kanske. Annars ska jag väl snacka lite i telefon och lite så, vi hörs senare eller i morgon. Och juste..i morgon ska jag vara med felicia, det blir ju säkert evelina också. Hörs puss/ rebecca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0