jag undrar..

..hur mycket pengar vi bara har spart in på den här timmen vi stängde av det mesta, hoppas att det är mycket så miljön blir bättre! :D haha. Nej men jag vill ju verkligen att när jag får barn och barnbarn att dom lever bra och inte kommer dö av klimatförändringen eller något sånt. Nog om det, vi stängde iallafall av allting förutom tv;n..hihi. Vi måste ju se robinson! nu var det lite bättre än förra gången eller vad tycker ni? förra gången tyckte jag verkligen att det sög. Nu ska jag sitta uppe och prata lite med folk och sen gå och titta på tv. Har tagit bort sminket och det är så jävla skönt att få gnugga sig i ögonen, haha jag vet att jag tjatar men det är ju för härligt!

 
 ps; min kväll blev perfekt, för vi tände ljus bland allt mörker och gud va mysigt det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0