klass 7;2

Hejsan bloggen


har precis ätit och tittat på "den rätte för rosing" haha säger bara en sak och det är att vilka idioter det finns! En kille där var ju helt blåst. Men det är inte jag som letar efter någon, så hon får helt enkelt skylla sig själv. Nog om det nu, nattis ska skicka lite låtar till mig.. oasis om ni vet vilka det är. En av mina verkligen favorit band! little by little är nog en av favortiterna. Har inte så mycket att berätta..jo våran klass är så gullig! vi är ju bara 13 stycken och den mest stökiga på hela skolan. Fast det bra med oss att vi står så nära varanda, vi kan umgås och prata hur mycket vi vill. Asså hur ska man förklara..vi är som en..liten familj? haha. Men vi skyddar varandra, liksom ifall en lärare bråkar med någon i våran klass kommer alltid alla andra bakom och börjar tjafsa dom med. Så läraren förstår ju att han inte har en chans och går därifrån. Men iallafall vi satt på lunchrasten allihop och hade tråkigt..men så kommer philip och säger att han har en film i sin data som han har. Så vi slog på den och satte oss på golvet och tittade, jag hade datan i knät så alla satt på en rad brevid mig. Våran lärare tyckte att vi såg så söta ut att hon var tvungen att ta kort. Fast våran klass har jämt varit såhär, vi har en tradition där vi gör så att sista dagen i skolan innan sommarlovet (dagen innan skolavslutningen då alltså) så har vi vatten krig. Det blir alltid så att vi kastar in vatten på kapprum och allting så det slutar med att vi städar alla kapprum och allting. Men en sak säger jag bara..det är värt varje öre! vilka minnen vi skapar. Vi säger själva att det kommer bli hemskt när vi kommer gå ut 9;an och vi inte kommer vara en hel klass längre. Kommer gråta mängder! men nog om det..vi ska ta vara på den tiden vi har och det har vi ju verkligen :) nu ska jag hämta ett glas cola. Ha det bäst / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0