NAAATHALIE

Tjatja, haft en riktigt rolig dag med mitt gäng hahahah. Nej men min vecka hittils har varit så gott som felfri, riktigt härligt. Plus att jag har fått en söt liten beundrare, hehe, om han läser vet han. Men iaf, slutade två så de va najs, men efter var jag med Pim, Vendela, Thor, Mikaela och Filippa. Hahah har alltid lika kul, men orkar inte förklara vad som hände, ni skulle ändå inte fatta, ännu mindre tycka att det var kul :D Okej jag säger bara, Thor satte en kondom över hela hans ansikte och huvud. Nu sitter jag här med noodles, eller uppätna men aa, sen ska jag snart gå och duscha och sen öva på SO;n och bara chilla galet.

GALET gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0