/nathalie

Nu kommer ett sånt här inlägg som jag hatar att skriva söta läsare.. Men jag tar en bloggpaus, eller alltså. NEJ jag tänker inte ta en bloggpaus, det slutar bara med att båda ger upp bloggen. Nono, glöm det jag skrev innan. Orkade iaf inte skriva igår, har inte något "go" när det gäller datorn, det minskar och minskar ju närmare 14 jag kommer :O Men igår gjorde jag inget spec, var med Pim och Vendela hela dagen och fick hjälp med en låt av Linus Eklund, som är producent och gör house för tillfället. Samma humor vi två haha :D Men aa, idag så har det varit en helt vanlig dag, FÖRUTOM att jag skadade mitt knä och var tvungen att skippa sista lektionen för att det gjorde så jävla ont. Men kan inte påstå att jag är glad just nu, ska fortsätta kolla på gamla OC säsonger, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0