ny data

Nu har jag bytt data, men iallafall måste berätta om lite igår..jag hann inte skriva "hejdå". Eftersom det blev en sån sen filmkväll med familjen, såg australia. Riktigt bra faktist! känns inte som om den är 3 timmar lång. Och den lilla pojken nullah är så jävla söt, man blev ju själv tårögd när dom åkte iväg med honom och han bad henne att inte låta dom ta honom.Men iallafall den var bra, nu ska jag gå ner och käka lite sen så måste jag nog plugga på so som vi har tills på fredag. Sjukt mycket grejer vi ska hålla reda på, men det är väl bara att snabba på då. Plus att jag började 8 idag -.- så jag är ju inte på det bästa plugghumöret haha. En sak till också..marcus var med på franskan idag och jag vet inte hur mycket jag garva!  haha. Aja vi hörs senare, kram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0