ÖGONFÄRGEER :D /Nathalie

Haha nu är jag hemma. Träffade Ebba vid två och vi gick runt och pratade på söder i några timmar, riktigt mysigt! Vi har alltid något att prata om också ;) Skönt med studiedag säger jag bara! Iallafall, sen kollade vi på bio, Bed time stories, tycker den var bra, men det var fem pers i hela biosalongen? Haha komiskt. Och när jag och Ebba kom ut var det några killar som sa en sak som gjorde det hela ännu roligare. Inga bilder för som vanligt glömde jag min kamera, jippie -.- Orkar inte äta, men ska försöka få tag på Pim nu. Vi hörs senare ikväll :D
Haha och en fråga OFCOURSE
Vilken ögonfärg tycker ni mest om och varför? Själv tycker jag folk med brunt hår och isblå ögon är riktigt hooot, och blondiner med ljusbruna ögon. Grymt fint!

Yes, my eyes are blue

Kommentarer
Postat av: R.

Nathalie? vart/hur gör du dina bilder? :) fin blogg! <3

2009-03-16 @ 20:13:20
Postat av: Emma

Gröna ögon & platina blondt hår, är fin.

Sen svart hår med isblåa ögon(a)<3



Men grön är min favorit, gröna ögon passar till alla färger lixsom!

2009-03-16 @ 20:52:22
URL: http://hellobaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0