ojoj

Hej allihopa, har inte kunnat skriva förns nu för att jag just kommit hem. Har varit lite struligt idag :D haha, först så fick jag och evelina åka till vårdcentralen för att hon skurit sig med en kniv ..så vi åkte dit och sen så fick vi sitta och vänta i 1 timme för att läkaren aldrig kom. Men vi fick ju iallafal sluta tidigare från skolan haha, men sen så skulle jag åka och övningsköra med min bror. (han som tar körkort asså) och nu så för typ några minuter sen så gjorde jag cheese cake med min mamma. Och nu så är jag här, men iallafall när jag och dennis var ute och övningskörde så hängde plogen med. Haha skön snubbe, så vi satt och snacka och lite så..och nu ska jag och evelina träffas och gå till coop för att köpa lite provianter tills kvällen. :D ska se massa filmer och sen drar vi ut för att träffa marcus och sanna. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0