parfymer

Hej allihopa, jag och mamma satt och kollade i en sånhär katalog som man kan handla saker till flyget. Och så gick vi in på parfymer och jag tycker faktist det är viktigt att ha en egen "lukt" eller hur man ska förklara. Och inte massa olika, för man luktar bättre om man han 1 lukt hela tiden tills den tar slut och sen kanske börjar med någon annan. För ifall man har flera olika så kan lukterna blandas och lukta äckligt. Visst kan man ta någon annan då och då, men ifall man byter dagligen. Men jag kommer ju såklart köpa en ny parfym, jag älskar det! men jag kommer använda upp min andra först och här är den jag använder just nu;
 
 
 Pearly passion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0