pizza

Tjena, sitter och tittar på efterlyst med mami. Har precis käkat pizza, mums säger jag bara. Var lite kul för att dennis och jag satt i soffan och snackade om medans mamma och pappa var och handlade att det skulle vara helt undebart ifall dom ringde och sa att dom beställt pizza hem. Och 10 minuter senare så ringer ju mamma och vad tror ni hon säger? Jo att dom köpt pizza! vi blev ju som galna där hemma. Sprang runt och jag vet inte vad. Haha, vi blev iallafall glada. Jag har faktist varit glad hela dagen, var ute och plogade..plockade ur diskmaskinen. Varit riktigt hjälpsam tycker jag, nu ropade mamma att efterlyst börjat igen.


Vi hörs puss/ rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0