pluttis

Hej raring, har precis ätit. Blev spagetti karbonara (stavning) och sallad, mycket gott! var ju på träning också..det gick väl bra, kunde gått bättre. Vi hade ett möte efter träningen om upplandslaget, och jag bestämmde mig för att anmäla mig. Hoppas man nu kommer med och sådär, känner ju en av tränarna sen spaninen i sommar (inte för att det kommer ändra något om att jag kommer komma med eller inte) så det kommer bli kul att träffa honom. Tyvärr kommer det inte bli någon dagens outfit bild, jag är inte på rätt data och hittar inte sladden. Men den kommer i morgon! :') hihii jag har hittat på ett nytt smeknamn till evelina som är; pluttis. Så ifall jag skriver det i bloggen så är det henne jag menar, nu ska jag prata med forssen. Pusspuss

 
 Jag och självaste pluttis! wooohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0