så ja

Hej igen nu har jag ätit. Blev inte så mycket mat för mig..orkade inte äta så mycket, känns som om all mat blev större och större i munnen. Inte gott när det blir så, men iallafall..idag så slutade jag vid kvart över 3. Fick skjuss hem och sen så åt jag lite snabbt och sen direkt till träning. Avskyr när det är tidiga träningar, blir så stressad. Men iallafall dagen har varit bra tycker jag. Hände en massa saker i skolan, flera slagsmål o.sv. I 8 är det bestämmt att vi ska ut och paddla och då blev det så att jag och simon jäderfeltd har bestämmt att paddla tillsammans..åh herregud. Hur ska det gå? kommer ju gå åt helvete rent ut sagt. Men roligt ska det bli iallafall höhö. I morgon börjar jag 8 -.- inte kul, ska träffa marcus lite senare på kvällen. Var länge sen verkligen..nu ska jag fixa mitt norton grej, mitt skydd har gått ut. Så måste förnya det hörs sen / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0