såja

Hej allihopa, har inte kunnat skriva något idag. Har inte varit hemma på hela dagen, men min dag började att jag gick upp vid 10 tror jag. Sen åkte jag till komethallen för att sola, åkte hem och sen direkt till match. Vi vann mot skogås tror jag det var, det blev 26-11. Och sen åkte jag direkt till min mormor för att äta lite mat, ja det var en lyckad dag om man säger så haha. Nu sitter jag med en godis påse och ska väl sätta på en film eller något. Har sjukt lust med att se SPY KIDS :O var så länge sen. Jag tror inte  jag skrev om vad jag gjorde igår :o eller?
haha träffade iallafall marcus ju, och han gjorde en dans som jag har på video! ska försöka lägga upp, så jävla roligt. Han håller på att dansa och sjunga, jag vet inte vad. Haha, vi får höras senare, pyyss / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0