slagsmålet

Känner att jag måste berätta lite om slagsmålet som var idag..det har varit lite av en kaos dag idag. Först så började det på idrotten att våran lärare var förbannad för att det inte var vissa som inte plockade undan några grejer. Haha förstårs så är en av dom evelina, jag vet inte vad som har flugit i den där kvinnan! haha. Men så vet jag inte vad, våran lärare gick iallafall runt och letade efter henne och blev as förbbannad på oss eftersom hon trodde att vi "skyddade" evelina. Även fast vi inte gjorde det just då, men såklart gjorde vi det sen. Sen så hände slagsmålet, det var först mellan alexander och marcus. Har fortfarande inte förstått varför, onödigt tycker jag eftersom marcus inte gjort något. Men sen så blev en kille som heter dan sur på alexander (förstår helt och hållet) och hoppade på honom. Och så slogs dom lite också och sen fick alexander ont i hjärtat. Han har någonting så när han får adrenalin så pumpar ju hjärtat extra snabbt och då får han ont. Så då fick han ligga hos sjuksyster ett tag och ja massa..men så när vi kom in på lektion, jag,evelina,simon,simon och philip. Vissa hade inte kommit in än så vi pratade lite medans, om att dom som går på karate inte får använda sina slag och sparkar utanför träninglokalen eller hur man ska säga. Och dan går på det, så vi vi kom in på det bara sådär för vi tänkte liksom att ifall han skulle viljat så skulle han lätt slå ner unga. Men vi sa fortfarande inte hans namn, men så helt plötsligt får våran lärare damp utbrott. Och börjar skrika, och vi skrek tillbaka. Han sa tillexempel saker som att vi skulle skita i vad dan gjorde och inte. Och vi hade inte ens tagit upp hans namn? utan att även fast folk vill använda sina "konster" utanför så får dom inte det. Och sen så försöker han byta samtalsämne och då säger jag; byt inte samtalsämne nu! vi säger bara att dom som går på karate inte får använda det utanför och vi har inte sagt ett skit om dan. Och då blir han tyst för en stund och börjar skrika om något helt annat.. att vi ska sitta och vara tysta när vi kommer in i klassrummet. Haha jag dog av garv kan man säga, han skriker på oss och sen när han vi höjer rösten så säger han; du behöver inte vara högljud, Jag skrattade och skrattade! ja..det var dagens roligaste. Men aa så har det fortsatt så..vi gillar inte han och inte han oss. Så är det på  varje lektion, nu fick ni se en dag i mitt liv haha. Ha det bra / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0