SUG DAG... /Nathalie

Åh, SÅKLART håller inte lyckan i sig. Vaknade klockan sju och såg riktigt trött ut, vilket jag även var. Tog det lugnt och piggnade till, men sen var jag tvungen att stressa på en kvart och springa ner till bussen. I skolan har jag bara varit sjukt tråkig, känt mig äcklig, och riktigt besviken. Skippade sista lektionen för jag inte palla, och följ inte mitt exempel. Ska skärpa mig. På riktigt. Och sen var jag med Ebba vilket lyste upp min dag liite iaf, vi åkte till TC och köpte ett par byxor till henne, superfina.. Och sen köpte vi godis och bara prata. Åkte till Tyresö till f&f och käkade, och så ringer pappa och säger att lärarna ringt och sagt att jag var frånvarande och stökig. Jippie -.- Den där läraren har inte tyckt om mig enda sen början, och alla kan prata hur mkt dom vill men så fort jag öppnar käften ska han skrika och klanka ner på mig. Suck. Men är ensam hemma, och kommer vara det till halvtolv, tycker synd om papsi som måste jobba så mycket? Men ska väl kolla på film och ta det lugnt, kan behöva det just nu .. Fast Emelie har också gjort min dag bra, så det fanns några fördelar iaf. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0