suger

Tjenarää har ju gäster här fast jag är ingenting med dom, orkar inte. Känner för att vara för mig själv :) sitter och lyssnar på musik och bara njuter. Tittar på jag vet vad du gjorde förra lördan eller något sånt..as kul att se på, en kille som typ trodde att räkor var agressiva hah. Har också tittat på robinson, tyckte det sög igemfört med förut -.- nu bor dom på något träsk och aa..det är inte ens kul att titta på. I morgon har jag match..tidig tror jag, så jag hinner komma hem och träffa folk. Fast vem vet..kanske är på sånt humör att jag bara vill ligga hemma och slappa? också riktigt skönt att göra ibland. Nu ska jag hämta lite godis och dricka, pyyssän / rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0