tjenäääre

Tjenarää, har inte hänt så mycket den senaste timmen. Har inte tittat på tv nånting ;o utan bara legat i min säng och försökt sov, läst har jag gjort också. Hur kär från man bli? av ; katrina von bredow.  Jag har ju läst och berättat om en bok innan som hon också gjort. Alla hennes böcker är verkligen så man känner sig! alltså det är så sjukt att förklara med så är det. Jag ber er verkligen att läsa någon av hennes böcker, ni kommer inte att bli besvikna! hon gör mest kärleksböcker och det är ju mest kärlek tonårstjejer bryr sig om så aa ni kommer bli nöjda. Nu ska jag klä på mig lite snyggare kläder, ser ut som ett monster. Osminkad och myskläder, underbart men inte det finaste. Tar in en dresscoad sen, puss på er/ rebecca

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0