drömkillen

Har ni någonsin varit blossande, vanvettigt gnisterkär någon gång? Det har jag varit och jag säger bara att det är förjävligt och underbart på samma gång. Att man låter sig luras flera gånger om..bara för att ha honom kvar i slutet av dan. Fast egenlitgen så klarar man sig utan honom men man låter sig tro att man inte gör det. Hur ska drömkillen vara egntligen? jag tänker min som lång,snygg,vältränad,gentleman och allt det bra..men något dåligt måste han ju också ha för att bli perfekt? tillexempel att han skrattar för högt eller dricker vatten till maten. Så blir den perfekte mannen till, allt kan inte vara perfekt men om man blandar båda två blir det nära till perfekt.
 /rebecca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0