video

Hej igen, har läst ut en hel bok nu! fattar inte hur jag kan läsa så fort. Eller det är nog så att såfort jag börjar läsa en bok som är bra kan jag inte sluta läsa. Mina föräldrar har åkt och handlat så snart blir det väl mat. Vi äter ganska sent i våran familj, det kan bli vid 9 på kvällen ibland. Konstigt nog så är jag inte hungrig tills dess. Sitter med pappas laptop i dennis rum och skriver just nu. Dennis sitter och spelar cs...-.'- blir förbannad på honom eftersom han sitter där dag ut och dag in och spelar. Men på helger går han ju såklart ut och festar och sånt. Ska ladda upp ett klipp på facebook på honom när han kom hem och såg att det fanns kvar cola i kylen. Dom som vill se den addar : Rebecca Hansson (ska vara en bild på mig när jag pussar felicia, ni får leta upp mig själv!)


hörs sen / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0