helo

Hej sötnosar, har precis kommit ur duschen och ätit. Har tränat som ni förstår, ska plugga lite till engelskan i morgon. Men iallafall min dag har inte varit så spännande, slutade kvart över 3 och skulle åka till träningen 4 så det blev lite stressigt. Jag har haft en sån jävla mensvärk, haha evelina tyckte synd om mig så jag fick en massage och lite godis :D blev lite gladare då, tack bebis! idag på skolan hände inte så mycket, evelina ville görea mig lite mer glad så hon tog mig till marcus och sanna som började skoja direkt. Haha c00la kisar dom där två. I morgon har jag språk så jag börjar vid 8 -.- morr. Sen ska jag träna i 2 timmar, puuuh..hur orkar jag? men på kvällen därimot så ska jag träffa evelina och marcus, tror felicia hänger med också. Nu ska jag plugga, men kommer skriva lite medans. Puss/ rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0